Friday 12 August 2011

~mukadimah~

kaki novel? 
itu aku...agak obses sikit dgn novel ni,tapi yang pastinya aku akn baca kalau naluri aku ckp novel tu best and cara penulisan dia tak de lah terlalu skema sangat...setakat nie aku paling suka kalau novel tu dari terbitan 'kaki novel' memang kebanyakkan novel diorang best larh....

~my story~

start aku 'gile' ngan novel nie adalah dari "ibu (mommy)" aku yg suka baca novel...mulanya aku agak benci sikit ngan novel nie sebab aku tgk mcm 'boring' jeee hehehe tapi akhirnya aku dah termakan 'sumpah' aku balik so sekarang nie aku jadi mcm nie "peminat setia novel"...ok aku start suka baca novel adalah dari novel nie 'Doktor Cinta' terbitan 'kaki novel' memang best tak percaya pergi cari kat kedai and beli and pastu baca confem korang akan baca lebih dari '10 kali' mcm aku gile tak? hahaha...

~the end~ XDDD

2 comments:

  1. nape kalo aku bace novel mesti tertido ??
    any reason ?! HAHA.pelik

    ReplyDelete
  2. hmmm sebenarnya baca novel nie ko kene ade feeling sket hehehe so barulah ko tak ngantuk/tertido...jadi mcm aku sampai pagi pon boleh tahan mata aku nie kalau baca novel hehehe "tebiat" agaknyaaa... anyways aku rasa ko x berminat kot untuk baca novel nie...ko hanya boleh baca komik jeeee...lain mcm aku boleh baca dua2 hehehe GOODLUCK!!!~

    ReplyDelete