Sunday 28 August 2011

when daddy and daughters go to the supermarket... -.-

nie nak cer pasal tajuk nie... wae??? sbb semalam me and my dad go to the supermarket saje2 cari idea untuk buat ape yg special untuk buka puasa soo kitorang pergi la 2 org sbb my mommy tgh masak  and bro tgh main game so diorang tak nak ikut...dlm kereta tiba2 bling2 dlm kepala aku bersinar maksudnyeee ade la something aku nak buat special untk buka nieee...sampai supermarket aku pon ambik la cendawan butang,sayur sawi kontot (ala yg cina slalu mkn tu),cendawan leper (yg org slalu buat cendawan goreng tuu) and taufu lembut (yg dlm bekas putih tuuu)...agak bnyk jugak la kitorang borong waktu tuuu sampai air soya kotak ayh aku suruh ambik 2,taufu lembut tu pon 2 hmmm ape2 je lah so slps habis kitorang borong satu *sm tu kitorang pon balik...bila aku tunjuk jeee brg2 tu kat mommy aku nak tau ape jadi???  hahaha kene bebel laaa sbb beli bnyk2,daddy aku selamat la sbb die tgh syok borak ngan jiran sebelah so nak slamat kan diri aku pon terus masuk bilik air hahaha buat ape??? mandi laaa tak kan teguk air paip kot apa la itu pon nak ceritaaa so ini je lahhh cerite nyeee... akhirnyeee brg2 yg aku beli di atas aku suruh mommy aku  masak sbb aku tak reti and jadilah mcm makanan kat restoran cina tuuu .... mcm mane rupheeenyeee??? pandai2 la korang pikir hehehe
*name brg2 di atas aku sendiri yg panggil sbb aku tak tau ape name asal diorang sooo phm2 jeee laaa -.-

No comments:

Post a Comment