Tuesday 9 July 2013

hola and assalamualaikum ... hehe~ well talking about my PMR results yang dah lapuk tu, alhamdulillah berjaya membanggakan ibu bapa tapi tak perfect ... takpelah it's not my rezeki so i don't mind walau terkilan tu masih ade and rase mcm nak ambik semula jeee soalan yg same larhhh ... haha~  After a long time, esok dah nak puasa dah, and sekijap je nanti dah raya and me pon dah nak SPM ... takut beb hehe~ of course it's my future and i will do the best from the bestest ... improvement yg bagus juga dlm diri me sbb me dah mula socialize balik my life. Mcm dulu i'm just a lone ranger so it's a little bit boring but now thank's to  my bestiest yg membawa balik my life ke kehidupan social, tapi bukan social yg gila2 tu ok ? social yg biasa ... so that's all for this moment ... bila me ade mase me akan update ok ? ADIOS ~ ^^

No comments:

Post a Comment