Wednesday 17 August 2011

~mukadimah~

jiwa remaja mcm aku nie senang jatuh cinta jadi aku tak boleh salahkan sesiapa...perasaan tu dtg tanpa aku minta jadi aku kena kawal perasaan aku supaya tidak akan mengganggu pelajaran aku

~my story~

jadi setelah aku menimbang-menimbang keputusan aku akhirnya aku da buat keputusan yg muktamad...start daripada hari nie aku tak kan 'love fell a.k.a jatuh cinta hehehe'...lagi dgn "secret" tu so start dari hari aku akan lupuskan nama dia dlm ingatan aku...aku dah tak nak 'bertepuk sebelah tangan' so dgn secara rasminya aku buang "secret" dlm 'recycle bin' start hari nie iaitu pada tarikh 17.08.2011 dgn bersaksikan kwn2 aku yg baca 'bende nie'...so sebenarnya lagu yg aku letak kat blog nie ada kene mengena la dgn diri aku hehehe so GOODBYE...

~the end~ XDDD

No comments:

Post a Comment