Monday 15 August 2011

~mukadimah~

seseorang yang korang suka akn korang dapatkan kan? kalau tak dapat pon sukurang-kurangnya korang ckp kat "die"...kalau korang dpt tahu yg perempuan lain suka org yg korang suka tu mesti korang nak rebut (untuk sesetengah org) so aku nak story sikit...

~my story~

org yg aku suka nama dia "secret" hehehe...mula2 aku dpt tahu yg ada seorang 'girl' nie suka dkt dia aku mulalah 'plan' aku ngan kwn baik aku hehehe tak de lah 'plan' yg jahat gila just saje2 je nak tgk reaction 'girl' tu mcm mana... so plan dia "@##%^^*%$" hehehe...setelah 'plan' yg kitorang rancang berjln dgn lancar kitorang pun dptlah tgk apa reaction 'girl' tu kan so reaction dia aku tgk mmg dia suka kan si "secret" nie so aku dgn ikhlasnya 'mengibarkan bendera putih' ( berundur)...biarlah 'girl' tu ambik hahaha
*boleh ke aku nie???? hmmm :/

~the end~ XDDD

No comments:

Post a Comment